Siin on valik korduma kippuvaid küsimusi. Palun see läbi lugeda enne meiega ühendust võtmist.
Tellimine
Kuidas tellida?
- Leidke endale sobiv toode, valige kogus (suurus, värvus) ja vajutage “Lisa korvi”. Teisi tooteid saate samal viisil korvi lisada.
- Kui olete kõikide toodete korvi lisamise lõpetanud, vajutage üleval paremal nupul “Ostukorvi” märgil. Kui tellimus vastab soovile, vajutage nupul “Osta”.
- Võimalik on vaadata oma soodusõigusi kasutades sisse logimiseks ID-kaarti, Mobiili-ID, Smart-ID või varasemalt loodud kontot. Lisaks on võimalus luua uus konto vajutades lehe lõpus linnukese kastile „Loo omale konto“ – nii salvestab süsteem Teie andmed, et edaspidi vältida nende igakordselt sisestamist.
- Täita tuleb ka arvelduse andmed, ehk sisestada eesnimi, perekonnanimi ja e-mail.
- Tarne kategoorias tuleb valida, kas lähete pakile ise Teresa Mustika esindusse järele; tellite paki Teie valitud pakiautomaati või toob kuller teile paki Teie soovitud aadressile. Pakiautomaadi teenuse korral on kohustuslik mobiiltelefoni numbri sisestamine (tavaline lauatelefon ei sobi).
- Lisaks tuleb sisestada eesnimi, perenimi ja mobiiltelefoninumber (tavaline lauatelefon ei sobi). Kui tellite kulleriga, siis tuleb täita ka tänav ja maja number, linn ning sihtnumber.
- Valides pakiautomaadi, avaneb aken „Pakiautomaat“ – klõpsates sellele kastile avaneb nimekiri, kust saate valida omale sobiva kättesaamise koha.
- Edasi saate valida makseviisi – kas soovite maksta internetipangas, ülekandega arve alusel (pangaülekanne) või LHV järelmaksuga.
- Vaadake üle oma tellimus, kas kõik info on õige ning pange linnuke kasti, mille kõrval on tekst: “Olen lugenud ja nõustun veebilehe müügitingimustega”.
- Seejärel vajutage “Esita tellimus”.
- Kui valisite tasumise panga ülekandega, siis laekub Teie e-maili aadressile arve, mille alusel teostage ülekanne meie pangakontole kahe päeva jooksul. Kui valisite tasumise pangalingiga, siis suunatakse Teid otse internetipanka, kus saate makse operatiivselt teostada. Suundudes pangast tagasi e-poodi, saadetakse Teie e-mailiaadressile kinnituskiri koos informatiivse arvega.
- Tellitud tooted paneme teele hiljemalt 2 tööpäeva jooksul peale makse laekumisest meie kontole.
Kohaletoimetamine
Kas ma saan oma tooteid tellida igale aadressile?
Eesti piires on tarne võimalik igale aadressile. Tellida saab pakiautomaati või Mustika keskusesse, kus peab toodetele ise järgi minema, või kulleriga, kes toob tooted Teile otse koju.
Kui kiiresti tellitud tooted kätte saab?
Kaup jõuab peale arve tasumist kohale tavatingimustes kuni 4 tööpäevaga, Tallinnas ning lähiümbruses ka lühema ajaga.
Kuller toob tellimused kohale tööpäevadel ajavahemikus kell 10.00-17.00. Kui kulleri poolt edastatud aeg ei sobi Teile paki kättesaamiseks, saate seda muuta kulleri poolt edastatud sõnumi lingi kaudu. Pakiautomaati tellides saab pakile ise järgi minna omal valitud ajal, kuid siiski millal on pakiautomaadid avatud.
Transport üle Eesti on alates 120€ ostust tasuta. Väiksema väärtusega tellimusel lisandub Teie valitud kohaletoimetamise kulu arvele.
Kui peaks juhtuma, et Teie tellitud toode on laost otsas, siis teavitame Teid elektronposti või telefoni teel hiljemalt järgmisel tööpäeval tellimuse täitmise viibimisest. Edasine sõltub Teist – kas olete nõus ootama või kanname Teile raha tagasi.
Maksmine
Miks on arve esitajaks TERESA OÜ?
Teresa.ee veebipoe kaupade ametlik müüja on TERESA OÜ. Müük toimub siis, kui klient on saatnud www.teresa.ee veebipoe kaudu müügitellimuse ning on tasunud tellimuse eest ettemaksuarve alusel pangaülekandega või internetipanga kaudu. Kaup pannakse teele peale ostusumma laekumist TERESA OÜ arvele, mistõttu kauba kohalejõudmise aeg võib edasi lükkuda ülekande viibimise aja võrra.
Kas toodete hinnad sisaldavad käibemaksu?
Kõikide toodete hinnad Teresa.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu. Tellimuse esitamisel laekub koheselt ka Teie poolt ankeedis täidetud e-maili aadressile tellimuse kinnitus ehk ettemaksu arve (makse tähtajaga 2 päeva). Arvel on eraldi näha ka käibemaksu summa.
Tellisin toote, kuid enam ei leia seda.
Müügitellimused, mida pole kahe (2) päeva jooksul tasutud, tühistatakse.
Registreerimine
Esitan regulaarselt tellimusi ja sooviksin tellimused salvestada, et järgmine kord aega kokku hoida. Kuidas seda teha?
Vajutage lingil “Konto” esilehel päises paremal servas.
Täitke avanenud vormis kõik tärniga märgitud väljad. Väljad “E-maili aadress” ja “Kinnitage e-maili aadress” peavad olema täidetud sama sisuga. Samamoodi peab sisu klappima väljades “Sisestage uus salasõna” ja “Sisestage uus salasõna uuesti”.
Lugege läbi “Ostutingimused” ning kinnitage linnukesega, et nõustute nendega. Sisestage kasti tähed ja numbrid, mida näete pildil. Vajutage “Registreeri”.
Nüüd näete teksti, mis kinnitab Teie registreerumist. Kui olete sisestanud midagi valesti, siis ilmub veateade, mis näitab punasega, kus on viga.
Miks peab registreerimise ajal pildi pealt tähed ja numbrid sisestama?
Tegemist on turvapildiga, mis aitab süsteemil inimeste ja arvutite vahel vahet teha. Sellega hoimame ära libakontode registreerimist.
Unustasin salasõna. Mis ma nüüd teen?
Kui olete salasõna unustanud, vajutage lingile “Unustasin salasõna”.
Teil palutakse sisestada oma e-maili aadress. Sisestage oma e-maili aadress ja vajutage sinisel noolel.
Teil meiliaadressile saadetakse uus salasõna.
Kiri salasõnaga võib sattuda Teie turvafiltrite kaudu ka meilboksi prügikasti või spämmi kausta. Palun kontrollige neid kaustu.
Peale sisselogimist soovitame salasõna vahetada Teile sobivaga.
Kaupade tagastus ja pretensioonid
Mul läks tellimus valesti. Kuidas seda tühistada?
Kui soovite tellimust tühistada, palun helistage veebipoe klienditeeninduse numbrile 611 9016 (E-R 10.00-19.00, L 10.00-17.00). VÕS §-st 56 lg 1 ja 2 tulenevad õigused laienevad kõigile veebipoe klientidele. Ettemaksuarve, mis pole 3 päeva jooksul tasutud, annulleeritakse ja tellimus tühistatakse.
Tahan tellitud kauba tagasi anda. Kuidas seda teha?
Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS. Raha tagastatud kauba eest kantakse tagasi Teie poolt etteantud pangaarvele 14 päeva jooksul. Kasutatud, rikutud ja avatud pakendeid ei kompenseerita.
Kuhu pretensioone võib esitada?
Pretensioonid võib esitada kirjalikult e-maili aadressile info@teresa.ee või posti teel saates TERESA OÜ, Karjavälja tn 4, 12918, Tallinn.